سپیده افراشته|وکیل پایه یک دادگستری

مرجع تخصصی ارائه انواع خدمات حقوقی

جستجو کردن
نمونه رأی تغییر نام زهرا

نمونه رأی تغییر نام زهرا

در مقاله نمونه رأی تغییر نام زهرا قصد داریم که یکی از نمونه آرایی که در آن نام مذهبی زهرا به نام غیر مذهبی تغییر کرده است بررسی کنیم. ممکن است شما هم جزو اشخاصی باشید که نام مذهبی دارید و به نام دیگری معروف هستید و در واقع نام مستعار دارید یا اینکه به نام شناسنامه ای خود علاقه ای ندارید.
در بررسی نمونه رأی تغییر نام زهرا به این سوال مهم هم پاسخ داده می شود که آیا امکان تغییر نام مذهبی مثل زهرا و فاطمه وجود دارد یا خیر؟
ضمناً برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله تغییر نام در شناسنامه مراجعه کنید.

مراحل تغییر نام زهرا

برای تغییر نام زهرا دو راه وجود دارد:
۱- مراجعه به ثبت احوال
۲- مراجعه به دادگاه محل اقامت متقاضی و طرح دادخواست
در این نمونه رأی که در ادامه مشاهده میکنید از طریق دادگاه برای تغییر نام موکل اقدام شده است که رأی به نفع ایشان صادر می شود. البته در این مسیر نحوه ی تقدیم دادخواست و نحوه ی دفاع اهمیت بسیار زیادی دارد چون قاضی باید برای تغییر نام قانع شود. بهتر است اگر قصد دارید که برای تغییر نام اقدام کنید حتما از وکیل مشورت بگیرید چون هر حکمی که از سوی دادگاه صادر می شود اعتبار امر مختومه دارد یعنی دیگر امکان اقدام مجدد در خصوص تغییر نام در صورت شکست وجود ندارد.

وکیل تغییر نام

وکیل تغییر نام در واقع شخصی است که در حوزه تغییر نام چندین سال مطالعه داشته است و نمونه آرایی اخذ نموده، از رویه حاکم بر دادگاه ها و نظرات قضات آگاه است و میتواند بهترین راهنمای شما در این مسیر باشد. سپیده افراشته وکیل پایه یک دادگستری با چندین سال سابقه ی حقوقی یکی از وکلای متخصص تغییر نام است. در ادامه یک نمونه رأی تغییر نام زهرا که توسط سپیده افراشته اخذ شده مبنی بر تغییر نام زهرا به سحر مشاهده میکنید.

نمونه رأی تغییر نام زهرا